Read Time:10 Minute, 36 Second

परिचित व्यक्तिहरूसँग यात्रागर्न म निकै रुचाउँछु । त्यो भन्दा बढी म अपरिचितसितको यात्रामा रुचाउँछु । र त बढिजोसो दसैँ–तिहार म एक्लै घर पुगेँ अनि फर्किएँ ।

यस वर्षको दसैँमा पनि एक्लै घरजाने योजना बनेको थियो मेरो । तर, काठमाडौँ देखि महेन्द्रनगरसम्म भने भाईहरुसित यात्रा गर्न पाएँ । हुन त एक्लै भारतको टनकपुरसम्म गई धनपैसा कमाएर घरजिल्ला बाजुरासम्म पुर्याउने मेरा पैदलयात्री पुर्खाहरुका अगाडि काडमाडौँबाट २ दिनको बस यात्रा र २ दिन पैदल हिड्नु निकै झिनो कुरा हो ।

काठमाडौँ देखिकै जामका कारण कुरिनटार तिरै एक रात बित्यो । करिब ३० घण्टाको यात्रा पछि दुर्इटा भाईंसंगै म महेन्द्रनगर पुगेँ । राजधानीबाट घरजिल्ला बाजुरासम्मकालागि मैले छुट्टयाएको यात्रावधी मध्यको लगभग १२ घण्टा महेन्द्रनगर नपुग्दै फाल्तु खर्चिसकेछु । यहाँ पुगेपछि यो पनि एकिन भयो– सदरमुकामसम्मै बस जान्छ । भोलीको ३/४ घण्टा पदैल हिड्नु पर्दैन ।

म उत्साहित । मैले जुन बसको टिकट पाएँ, त्यसमा जाने सबै उत्साहित । यतिमात्र होइन बाजुरा जाने सबै बसका हरेक यात्रु उत्साहित ।

महाकाली सेती र पवनदूत यातायात व्यवसायी समिति । यिनैले महेन्द्रनगर–बाजुरा बस सञ्चालन गर्दा रहेछन् । सायद पछिल्लो समयमा सञ्चालन गरिएकाले पवनदूत यातायात व्यवसायी समितिद्वारा सञ्चालित बाह्रसिंगे मेट्रोबसको यात्रा बढिजसोले सुरक्षित र आरामदायी ठान्दा रहेछन् । त्यैसले कान्छाबुबाले मलाई पनि त्यसैमा पठाउनु भयो ।

काउन्टरवालाले टिकटमा बस छुटने समयः १२ बजे लेखिदिएका थिए । तर १ नबजी महेन्द्रनगर बसपार्कबाटै बस निस्कीएन । अलि पर भाँसी, सिसैया, दैजी यी सबै ठाउँमा कतै मान्छे चढाउने त कतै सामान हाल्ने गरेकाले साँझ ३ बजे मात्र हामी नेपाली सेनाको चेकपोष्ट भएको ठाउँ (अजुर्नी ब्यारेक, झलारी) पुग्यौँ ।

नियमानुसार चालकले बस रोके । सहचालक चिच्याए – ‘बाहिर बाहिर फोहोर नगर्या है ।’ केहि छनमै एक जना सैनिक बसको ढोकाबाट दुई पाइला भित्र आई एसो झोला कोचिएको ठाँउतिर मुण्टो घुमाए । सबै यात्रुतिर एक नजर लगाए । अनि बसबाट उत्रिए ।

छत सामानले भरिसकेको थियो । बसभित्र हामी खचाखच थियौँ । बाटोमा अरू यात्रु या सामान नभेटेर नै होला झलारीको चेकपोष्टबाट भने बस हुइकियो । चार बज्यो । पहाडको बाटो नाप्नु अघि बस पूर्व पश्चिम राजमार्गबाट मोडिएर अत्तरियामा पार्क भयो । महेन्द्रनगरबाट आएका अधिकांश यात्रुहरु कोही पानी खाने त कोही शौचालय जाने निहुले उत्रिए । त्यही वेलामा हातमा रसिद र टिकटको अर्धकट्टी बोकेर तिन जना आए । उनीहरू बसका सञ्चालक या सहचालक थिए होलान् । हरेक यात्रुको टिकट हर्दै उनीहरूले दुईजनाको सिटमा तिन र तिन जनाको बसेको सिटमा चारजना बसाल्दै गए । अझैँ ती १२/१५ जनालाई बस्ने ठाँउ पुगेन । जो बाजुरा सम्मको पूर्ण भाडा रु. ११ सय तिरेका थिए ।

तिन दिन पछि त दसैँ थियो । सबैलाई घर पुग्नै थियो । बस सञ्चालकले पनि सबैलाई लैजानु थियो । यात्रु मुढामा बोकेको भेटिएमा नेपाल प्रहरीले बसवालालाई कारबाही गर्ने भनेको रहेछ । सायद, त्यसैले होला ती सञ्चालक/सहचालकले डिकीभित्र भएको त्रिपाल झिके र ओच्छ्याइदिए– ग्यालरीमा ।

‘एक, दुई, तिन । तमी तिनजना याँइ बस । उल्टी आयापछि पलाष्टीक माग्या ।’ भन्दै तिन पङ्तिमा तिन–तिन जना गरी बसको अन्तिम सिटबाटै ढोकासम्मै बाँकी यात्रुहरुलाई बसाले । त्यसपछि आफू ढोका समाति ढोकै छेउमा उभिए ।

हामी महेन्द्रनगरबाटै २/३ अर्थात् २ दुई सिटमा तिनजना बसेर आएका थियौँ । म झ्याल पट्टीको सिटमा नभई ग्यालरी पट्टीको छेउमा थिए । साँघुरो भएका कारण अघि हामीले एक जना बालकलाई (यात्रु) बसाल्न मानेका थिएनौँ । जसलाई अघि हामीले ठाँउ पुग्दैन भन्यौँ । उ त अहिले आफ्नी आमाको काखमा बसेको थियो । उसकी आमा हाम्रै सिटको आडमा ग्यालरीमा बसेकी थिइन् ।

बसको इन्जिन चालु भएसंगै लामो दाह्री पालेका एकजान गाइने दाइ सारङ्गी रेट्दै बस भित्र प्रवेश भए ।

नमुछे आमा दहीमा टिका नछरे जमरा ।
दैवले गर्दा छुटायो आमा आउदिन फर्केर ।

उनको यो गीत सुन्दा घरी उ प्रति करुणा जाग्दै थियो । घरी आफैप्रति त घरी सबै यात्रुप्रति । ती सारङ्गी दाइले हरेक यात्रुको रुचिअनुसार गीत सुनाए र यात्रुले पनि आफ्नो इच्छानुसार पैसा दिएर तिनलाई बिदाइ गरे । केही घर जिल्ला बाहिर अध्यायन गरिरहेका विद्यार्थी, केही उपचार गरेर फर्किएका गाँउले र बढिजसो भारतबाट फर्किएका युवाहरू । यिनै थिए–  बसमा सवार ।

बस गोदावरी तिर पुग्दै थियो । म छेउको ग्यालरीमा बसेकी दिदीलाई अफ्ठ्यारो भएछ । उहाँले भन्नुभयो– ‘मेरा बच्छाकन बोकिदेउ पन । म कन उल्टी आउन लागिगो ।’ मैले नाइ नभनी उहाँको बाबुलाई आफ्नो काखमा राखे । बाबु ११ वर्षको थियो । धनगढीमा कक्षा ४ मा पढ्दो रहेछ । करिब २ बजेसम्म मैले उसलाई बोके । पछि बाजुरा–कोल्टी, सिराडिका कालिबादुर दाइले बोकीदिए । कालिबहादुर बिक भारतको उत्तराखण्ड राज्यको एक प्रमुख सहर पिथौरागढ़ बाट आएका रहेछन् । कतिखेर त्यो सानो भाईसंगका ठट्यौली कुरा त कतिखेर कालिबहादुर दाइका भारतमा काम गर्दाका प्रसङ्गले मलाई घरी हसो उठ्यो घरी घोत्ल्यायो ।

गाडी निकै तीव्र गतिमा गुडिरहेको थियो । मानौँ उसलाई कोही भटाउनै लागेको छ । यदि भटाइहाल्यो भने नराम्रै हुनेछ । अधिकांश यात्रुहरु झ्यालबाट मुण्टो बाहिर निकालेर वाक्क, वाक्क गरिरहेका थिए । मानिस बसेको ग्यालरीबाट समेत वान्ता गनाइरहेको थियो । ३ बज्यो । चालकले खानीडाँडाबाट एकैपटक डोटीको शान्तिनगर पुगेपछि गाडी रोके । यहाँ खानाका लागि रोकिएको थाहा भयो । केहीले खाए खाना । बढिजसो भने एक बोतल पानी र चाउचाउ किनर बसभित्र पसे । ‘खाएपनि नखाएपनि होटेल एउटै रहेछ । के गर्ने बासी खाना खाइयो ।’ अघिल्लो सिटमा बसेका एक जना दाइ बोल्दै थिए ।

‘खाना खाने समय मात्र २१ मिनेट ।’ बसको भित्रपट्टि लोखिएको यो समय सकिएछ । अनि गुड्यो गाडी । दुई चार मिनेटमै त्यसले पहिलेकै गति समात्यो । बस भित्र पनि, सिटमा पनि साँघुरै साँघुरो । सिट छेउको सानो डण्डी खोल्दा म पुरै सिट बाहिर हुन्थे । बन्द गर्दा सिटमा त अड्किन्थे गर तीव्र वेगमा कुदिरहेको गाडी हरेक पल्ट मोडिदा मेरो कम्मर चसक्क–चसक्क हुन्थ्यो । मलाई लाग्छ ग्यालरी तीरको सिट छेउमा बसेकोले यस्तै पिडा महसुस गरे होलान् ।

कुनै विवाह पाटीमा जस्तै चर्को आवाजमा लगातार गीत बजिरहेका थिए । बस भित्रका अधिकांश यात्रुहरु निदाएझैँ भए पनि हरेक मोडमा आँखा खोल्थे पुन डराएझै गरी बन्द गर्थे । मेरो छेउमा (ग्यालरी) बसेकी दिदी भने वेहोस झैँ हुनुहुन्थ्यो । उहाँले यस पटक गरी दुईपटक मात्र बस चढ्नु भएको रहेछ । उहाँलाई गाडीमा निकै वान्ता हुँदो रहेछ । त्यसैले गाडी चढेदेखी उहाँले न खाना खानुभयो न पानी ।

ग्यालरीमा अडेस लाग्ने ठाँउपनि कहाँ आरामदायी थियो र ?  न त समात्ने वा झुण्ढीने ठाँउनै । हरेक पल्ट बस मोडिदा उहाँ मेरो देब्रे खुट्टमा दुवै हातले अँगालो हालेर बसेको ठाँउमा अड्किनुहुन्थ्यो । हरेक पटक गाडी मोडिदा उहाँ चिच्याउनुहुन्थ्यो र उहाँको मुखबाट यही वाक्य निस्कन्थ्यो– ओ दैव, आइ मरिजान्या छौँ । मथि सिटमा बस्नुस् दिदी म उभिएर जान्छु भन्न पनि सकिन मैलै किनकि दुई जनाको सिटमा हामी चार थियौँ ।

गाडीको वेगमा घटबढ थिएन । म अगाडि पछाडिका सिटहरु, ग्यालरी र क्यावीन अर्थात् बट्टाको अचार झैँ खाँदिएकासबै यात्रुहरु हेर्दैथिँए । गत असोज ९ गते रुटपरमिट नभएको यात्रुबाहक बस धादिङको मार्पाकमा दुर्घटना हुँदा १९ जनाले ज्यान गुमाउनु परेको कुरा मष्तिकमा घुम्दै थियो । यो सँगै मैले आजसम्म थाहा पाएजतिका यातायात दुर्घटनाहरु एक–एक गरी सम्झिरहेको थिए ।

जब, बसको यात्रा सम्पन्न भयो । सबैले शकुसल पुगेको शुस्केरा हाले । मैले पनि सदरमुकामदेखी घरतर्फको पैदल यात्रा सुरु गरेँ ।

कसैले यकिनका साथ यो नभन्लान् कि बसको क्षामताको तिन गुणा यात्रु बोक्नु नै दुर्घटनाको प्रमुख कारण बन्न सक्छ । तर,  महेन्द्रनगर – बाजुरासम्मको बाटो, यस सडकमा गुडिरहने बसको हरूको बेग र ग्यलरी भरीका यस्तै यात्रुहरुको अवस्थाले यो प्रस्ट्याउछ कि यही हालतमा सञ्चालन हुने गाडी दुर्घटना भयो भने नोक्सान तेब्बर हुने निश्चित छ ।

(अनलाइन खबर र समुद्रपारि डट कममा प्रकाशित लेख । ) लिङ्क :- http://www.onlinekhabar.com/2016/11/499889 & http://samudrapari.com/2016/11/185739

Mimraj Pandeya

Mimraj Pandeya is passionate about storytelling, philosophy, and personal growth. Driven by curiosity, he delves into cultures, literature, and the human experience. Always learning and striving to be genuine, Mimraj shares his knowledge with those around him. He is committed to making meaningful connections and building a strong personal brand. Above all, he values his love for Nepali poetry, family, and justice.